<
Verdubbelaars
2016-04-09 15:33:59
Bekijk profiel
Posts 16
2016-01-11 09:33:50
Iedereen droomt er wel van, van die ene dikke klapper, waarmee je een heel maandsalaris bij elkaar wedt. En dan het liefste met een zo laag mogelijke inzet. Puur voor het gevoel. Toch zijn het maar weinig mensen gegeven. De beste manier om op lange termijn geld te verdienen, is wanneer je met discipline speelt. Hoe die die discipline eruit ziet is weer door iedereen anders in te vullen. Ik wil de komende tijd, tot aan het einde van het seizoen elk weekend een verdubbelaar uitzoeken voor de zaterdag en zondag. Dat betekent dus: stel er zijn nog zeven voetbalweekenden, dan moeten er veertien verdubbelaars gezocht worden. Met zoveel voetbal moet dat niet heel moeilijk zijn. Wel zitten er een paar eisen aan vast. Het mag slechts één weddenschap per dag zijn (dus zaterdag 1 en zondag 1) en het max aantal wedstrijden is twee. Dit om het risico zoveel mogelijk te beperken. De inzet bepalen is nog wat lastig. Het kan namelijk een challange worden door elke keer het gewonnen bedrag volledig in te zetten, of telkens bijvoorbeeld 50% van je bankroll. Ik denk dat ik voor het laatste ga, zodat de challange niet direct voorbij is bij één misstap. De naam verdubbelaar zegt het natuurlijk al, dat het minimaal een odd van 2.00 moet zijn. Ook moet het geen odd van 4 worden, want dat betekent dat er ergens een risico aan kleeft. Een odd tussen de 1.95 en 2.20 is een beetje waar ik me op wil richten. Volgend weekend zou ik er graag mee willen beginnen, maar natuurlijk zijn allerlei tips welkom en wellicht dat er ook mensen zijn die mee willen spelen. Gooi je tips in deze topic en misschien kunnen we samen onze bankroll de komende weken gaan verdubbelen!

Volg ons

Copyright 2012- 2016